en trött fredagkväll

sitter här och somnar vilken sekund som helst.. men måste försöka skriva lite på min rapport, trodde att projektarbetsrapporten var den sista, men icke! så fel man kan ha. att plugga på en fredagkväll känns inte alls roligt... men det skulle man ju tänkt på innan man beställde en resa tre veckor innan studenten;) ingen bra tidsplanering direkt. menmen, jag längtar sååå och nu vill jag bara få det mesta klart så man bara kan NJUTA av att inte ha en massa måsten för de var längesen man kunde göra de känns det som(a) haha.

så på grund av allt med skolan osådär så blir det ännu ett litet uppehåll här.. kanske skriver lite inna vi åker till alanya på tisdag om jag hinner men nu blir det att plugga.. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0