underbara fredag!

Allt känns så bra eftersom att det äntligen helg och hela det jäkla projektarbetet är inlämnat:) mer än att ha spenderat några timmar av dagen i skolan har jag varit bosatt i jebbans lägenhet eftersom det inte var någon större ide att åka hem innan jobbet kallade.. så jag gjorde iallafall våfflor i min ensamhet & kollade på världens sämsta program, smallville..vilket fredagsnöje. annars har jag spenderat kvällen inne på konsum med clara. nu vet jag bara inte vad jag ska hitta på, blev helt plötsligt sugen på utgång men icke! ska istället gå och laga mig lite mat.. känner att jag har vänt på dygnet helt och hållet men det gör mig inget, nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0