stackars liten ♥

 HAHAH
kan verkligen inte sluta skratta åt bilden samtidigt som jag känner mig jätte dum.. åt nämligen nyss grillat med familjen och eftersom att jesper är halvt handikappad (nästan) så fick han använda sugrör, "haklapp" som jag själv tvingade till honom att ha och även skära upp maten är minimala bitar. tycker faktiskt riktigt synd om han om jag ska vara helt ärlig.. att vissa kan vara så dumma i huvudet:) men snart åker stygnen bort!

nu hade jag tänkt fortsätta vara lite duktig och plugga. kommer inte ihåg när jag gjorde det sist så det kanske är på tiden.. vill annars bara att klockan ska slå åtta till alla favoritprogram början, solsidan. PUSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0