SPRINGTIME



idag känner man verkligen att det är vår i luften! sååå underbart, funderar faktiskt på att placera mig ute på altanen för att få njuta lite! men först måste jag ta och lägga in alla mina dokument, bilder och ALLT på massa cdskivor eftersom att jag själv råkat fåt den externa hårddisken att fastna i datorn, hur lyckas man?! går verkligen inte att rubba den alltså.. haha, stackars pappsi som får åka in med den så. annars ska jag snart hämta upp jesper på jobbet sen skulle vi nog ta och åka nånstans, vet dock inte vart än.. men kan vara kul att hitta på något:) nu ska jag iallafall fortsätta så jag någon gång blir klar med detta, de går ju inte snabbt direkt.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0