31 mars

hur kan en lärare skicka vid halv åtta att det är inställd lektionblir så trött på sånt, för dåligt! så jag och sara fick istället ta bilen bort till källarn för att försöka plugga lite, känns dock inet som man får så mycket gjort. ska däremot börja med mitt "nya liv" tillsammans med älskling idag tror jag de var.. ni ser, håller inte ens koll på när det var.. ska nämligen börja träna lite och börja äta mer nyttigt, alltså inte lösgodis varannan dag som det varit hittills..  mest gör jag väl detta för att inte se ut som en valross när vi lägger oss på stranden  i alanya:) hahah, wish me good luuuuuck.


Kommentarer
Postat av: Therése

Lycka till malin! :D haha

jag håller på med samma sak nu, sjuuukt svårt!

2011-04-01 @ 20:06:47
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0