solen skiner och jobb väntar

igår förmiddag skulle det bli finfint väder men det tycks komma idag istället, så typiskt! håller iallafall på att laga lite mat här hemma som jag sedan ska ta med mig till jobbet.. försöker nämligen spara det lilla som jag har i plånboken :) måste säga att jag verkligen saknar mammsen och pappsen nu, inte bara för att det är dem som brukar stå för maten då, utan för det känns som evigheter sen man såg dom nu.. 

från en sak till en helt annan så har jag nog aldrig varit så vit eller icke brun som jag är nu.. vilket jag tror kan bero på att jag har världens sämsta uthållighet vad dte gäller att ligga still i solen. jag tycker verkligen det är bland det skönaste som finns i ungefär 2 min sen blir det bara för mycket.. det var därför jag tänkte börja med en ny metod och passade på att få igång gräsklipparen, men jag fick ju aldrig igång den, herregud. sen fick jag höra nu att man var tvungen att trycka in en knapp innan, så nu behöver jag inte känna mig lika värdelös iallafall ;) haha. men nu ska jag fixa iordning här och förhoppningsvis gå ut och lägga mig i två minuter till för att bara njuta. ha en bra fredag och helg för den delen med, om det skulle vara så att jag inte skriver något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0