FREDAG

nyss hemkommen från skolan efter att erica var snäll och körde hem mig..kom ju på i sista sekund att jag hade nyckeln till jebbans lägenhet i andra jackan, typiskt! nu blir det att snabbt att laga till någon mat innan jag börjar jobba! mobilen ringde ju imorse som jag kunde slått vad om, jag som trodde det skulle bli en ledig fredag.. men man får vara glad att man har ett jobb & kan tjäna lite pengar:)

gårdagen var ganska lugn.. gick i skolan till strax efter tolv då det fick bli att kolla rean på bikbok, tror inte någon missade den.. fick med mig litegrann iallafall, en tunika, ring, armband & jacka.. något min plånbok inte hade råd med egentligen. för en gång skull har jag en kamera hemlånad så nu får ni en liten titt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0