dåligt av lilla mig

har ju inte skrivit något alls under lovet upptäckte jag idag :) känner att jag inte riktigt tar mig tid till att skriva här men nu har jag inget annat för mig (förutom allt plugg då) så då passar jag på att skriva lite här..

känns som sommar ute och det gör mig så lycklig! imorgon är det redan torsdag och om det inte vore valborg och en skoj helg att se fram emot så hade jag bara velat dra tillbaka tiden litegrann.. har nämlugen tusen saker jag behöver göra men tar inte tag i något av det, men det är väl det lov är till för?
dagarna har mest spenderats ute i solen, vilket jag hoppas jag kan göra resten av dagarna också:) har varit och spelat lite golf för första gången i mitt liv, haha.. herregud säger jag bara, pinsamt. jag och älskling har även umgåtts lite med johanna och emil, jag var även på krögers första gången för i år med johannis och åt supergott.

detta är väl lite om hur mitt liv ser ut för stunden;) nu ska jag ner och kolla tv med resten av familjen innan dom ger sig iväg imorgon.. och wilma med(hunden för er som inte vet), stackaren måste bosätta sig på hundpensionat på sin födelsedag;( detta innebär iallafall att jag och jesper är ensamma här i huset i helgen vilket faktiskt känns rätt bra. PUSS

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag ska komma och våldgästa er!!

2011-04-27 @ 21:57:33
Postat av: Anonym

haha, gör det! undrade faktiskt igår varför du inte kommit bort..

2011-04-28 @ 10:51:13
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0