10 april

helgen har gått alldeles för fort som alla de andra paserat.. fredagkvällen spenderades på konsum när alla andra var och kollade på hofmaestro, fy bubblan säger jag bara haha.. hade verkligen velat se det :) 
lördagen, vaknade jag och en bakfull pojkvän upp riktigt tidigt. åkte iväg och köpte nybakta frallor innan vi hämtade upp gullejohannis! en liten utflykt kan vi väl säga att vi skulle på, jesper skulle upp och spela boll i löttorp (en liten håla) uppe på norra öland. men med bra sällskap, lite jordgubbar och några filtar blev de riktigt mysigt:) passade även på att sola lite i det underbara vädret samtidigt som vi bara såååg eller ser fram emot allt skoj framöver. bara lite mer än 1 månad till alanya... de gör att man ler inombords!

idag har jag suttit ute och läst i solen, tror att jag kanske kanske blev lite rosig om kinderna trots allt.. nu hade jag tänkt sätta igång att försöka öka på de få rader jag skrivit om min konflikt i samhälle & historian.. om sierra leone!? men så blir det ju när man får ta det som blir över, fyfasen. nu får det bli till att läsa på lite tror jag, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0