söndags ångest

uääääh, vill inte ha skolan i tankarna även om det är de ända man har! tur att det börjar lugnt iallafall, med bara 3 timmar imorgon eller något sånt tror jag de är;)

idag är man lite sliten efter att ha fått köra lite taxi inatt åt älskling, jakob bella och hennes gottlänning. vilket jäkla liv de var när man kom fram! mycket speciella människor utanför max.... de måste man säga, haha. men jag åkte tillslut hem med dem som skulle med. teatern igår var även super! riktigt bra, över förväntningarna helt enkelt:D lite kul att göra ngt man inte brukar på en lördag och inte bara sitta hemma framför tvn (som de blivit på senaste).
idag, har jesper och vi åkt förbi familjen olofssons nya lya som var myspys! nu väntar jag på mat här och ska även sätta igång med skrivandet på min novell.. men jag har inte lika mycket fantasi som sist, vilket är ett måste att ha. vi får väl se! ha en bra söndag :) pusss

världens sötaste vovvis! vill ha en gosig liten valp.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0